מודל מטריקס מייצג חדשנות בעולם של מכונות קפה אספרסו אוטומטיות למחצה. הוא משלב טכנולוגיה מסורתית “LEVER” עם תוכנה ואלקטרוניקה מתוחכמים המאפשרים, באמצעות תצוגת מגע בגודל 3.5 אינץ', -שליטה על מערכת חימום המים הכפולים ובחירת צבעי הגוף בהתאם לסגנון הסביבה. -מסך מגע לתצוגה – Bezzera מציידת את המטריקס עם מסך מגע יפה בגודל 3.5 ", המאפשר למשתמש לתכנת מספר פונקציות בקלות. לדוגמה: התאמת הטמפרטורה בין שני הדודים, בדיקת מפלסי המים. ניתן גם לכוונן את צבעי לוח ה- LED של מכונת קפה בהגדרות תצוגת המגע ועוד מגוון רחב של פונקציות. -גוף המכונה מואר בתאורת לד מתחלפת – הצבעים ניתנים לשליטה לפי מצב הרוח או התאורה בבית. פרטים מכניים: דודי חימום הנשלטים באופן עצמאי -שני PID של שליטה נפרדת על תרמוסטט עבור דוד הקפה 0.45 L ודוד הקיטור/מים חמים 1L ניתן אפילו לתכנת תוכנית דרך מסך המגע איזה דוד אתה מעדיף לחמם הראשון! הכל נשלט על ידי התצוגה. -ראש חליטה E61 - מבטיח יציבות מים חמים עקבית בעת מזיגת הקפה. מים חמים זורמים מתוך הדוד דרך ראש החליטה ובחזרה. התוצאה? ראש החליטה וידית החליטה שלך תמיד נשארים חמים, מה שחשוב במיוחד כדי לקבל מנה יפה וקרמית של אספרסו בעלת ארומה עוצמתית. -מילוי מים אוטומטיים לדוד - בנוסף למילוי אוטומטי של הדוד, מטריקס גם יש חותך בטיחות כדי למנוע נזק של המכונה. -מחמם כוסות (פאסיבי) - מסוגל להחזיק עד שש כוסות קפוצ'ינו ולחמם אותם באופן פאסיבי כדי להבטיח שהקפה יישאר חם. -מיכל מים ענקי בגודל של 4 ליטר. -הספק: 1400 W - מתח: 240 V -דוד קפה 0.45 ליטר. -דוד שירות 1 ליטר. -מיכל מים 4 ליטר. -בקרת טמפרטורה. -גוף פלדת אל חלד. -ראש חליטה:E61. אחריות לשנה.

מכונת קפה מקצועית פרופיטק פרו - Profitec PRO 500 היצרן פרופיטק, הינו חברת בת של איסיאמ, מייצר באיטליה את המכונות קפה, חברה צעירה יחסית בת כ 6 שנים מיובאת על ידי חברת קדמה קפה לישראל שהיא גם נותנת השירות , בעבר כל הייצור התרכז במפעל היצרן האגדי ״בזרה מילנו״ Bezzera Milano וכיום נעשה אצל קבלן משנה. -פרופיטק פרו 500 הינה מכונת אספרסו אנטרי לוול בסדרה עם נתונים כלליים סטנדרטים של שילדת מתכת צבועה חיפוי נירוסטה, שני שעונים, ראש אי -61 , מגש חימום כוסות עליון נשלף ומשאבה ויברציונית איטלקית . -למכונה מערכת טרמו סיפונית עם מחליף חום, ראש E61 הידוע המיוצר בחברת קונדור, שעון לחץ חליטה/משאבה ושעון לחץ דוד/הקצפה, השליטה בטמפרטורה נעשית על ידי פרשוסטט מכני קלסי שתפקידו לאזן ולשלוט בעומת הלחץ בדוד ובטמפרטורת המים בדוד ההקצפה, מערכת המחליף חום מאפשרת במכונות מסוג זה לבצע הקצפה חליטת קפה והוצאת מים חמים ללא התנה הכל בו זמנית. -לראש E61 יש יתרונות וחסרונות, הראש פופולרי בקרב המשתמשים הביתיים אבל פחות נראה בציוד מקצועי/תעשייתי עקב הבלאי הגבוה שלו וחוסר היציבות הטרמית ביחס לראשים אחרים של חברת מוכרות, דבר שנבדק והוכח פעמים רבות במעבדות. החליטה המוקדמת (pre-infusion) הקיימת בראשי אי 61 הינה גישה נוספת להכנת אספרסו באופן מעודן, על ידי הרמת ידית המצערת חליטה נפתח מעבר של מים חמים לכיוון הידית שנועד להרטיב את הקפה הטחון כהכנה לחליטה , פעולה זו נעשית מחדיר לחות לקפה הטחון לפני שלב החליטה, בלחץ נמוך ולזמן קצר, בכדי להפוך אותו למקשה אחת ורק אח"כ מתחילה פעולת החליטה. תהליך מיוחד זה מבטיח את המיצוי המושלם מהקפה הטחון. אחריות לשנה.

הכירו את הדור החדש של מכונות הקפה! מכונת קפה איכותית בעלת אספרסו כפול, ומקציף חלב לוקה היא מכונת קפה מקצועית ועוצמתית היתרון הבולט שלה הוא השקט והקומפקטיות, היא לא תתפוס את כל השיש שלכם בזכות המבנה הייחודי שלה – חצי מעל הדלפק וחצי מוסתר תחתיו. -עיצוב מפוצל מתחת לדלפק: משאבה, מאגר מים וחיבורי מים מתחת לדלפק PID קיטור מציעים לחץ אדים של 2 בר. -שרביט קיטור ומים חמים המופעלים על ידי ג'ויסטיק דוד כפול -קבוצת בישול E61 עם פטריית נירוסטה -מד לחץ כפול ללחץ ומשאבת קיטור -בקרת טמפרטורת מובנת PID וטיימר שוט -משאבה סיבובית -קיטור מבודד ללא שריפה ומנדות מים חמים -ניתן לעבור ממאגר מים לקו ישיר -מספק תזכורות ניקיון אוטומטיות -מיוצר בהיידלברג, גרמניה -דוד מבשל: נירוסטה, 0.75 ליטר דוד קיטור: נירוסטה, 2 ליטר (עם לחץ של 2 בר) -מאגר: 4 ליטר עם חיישן מים נמוך מגש טפטוף: 56oz לא מוסמך -מידות המכונה מתחת לדלפק: גובה: 10.75 אינץ 'רוחב: 11 אינץ 'עומק: 11 אינץ' אחריות לשנה.

מודל מטריקס מייצג חדשנות בעולם של מכונות קפה אספרסו אוטומטיות למחצה. הוא משלב טכנולוגיה מסורתית “LEVER” עם תוכנה ואלקטרוניקה מתוחכמים המאפשרים, באמצעות תצוגת מגע בגודל 3.5 אינץ ‘, שליטה על מערכת חימום המים הכפולים ובחירת צבעי הגוף בהתאם לסגנון הסביבה. -מסך מגע לתצוגה - Bezzera מציידת את המטריקס עם מסך מגע יפה בגודל 3.5 ", המאפשר למשתמש לתכנת מספר פונקציות בקלות. לדוגמה: התאמת הטמפרטורה בין שני הדודים, בדיקת מפלסי המים. ניתן גם לכוונן את צבעי לוח ה- LED של מכונת קפה בהגדרות תצוגת המגע ועוד מגוון רחב של פונקציות. -גוף המכונה מואר בתאורת לד מתחלפת - הצבעים ניתנים לשליטה לפי מצב הרוח או התאורה בבית. -דודי חימום הנשלטים באופן עצמאי - שני PID של שליטה נפרדת על תרמוסטט עבור דוד הקפה 0.45 L ודוד הקיטור/מים חמים 1L .ניתן אפילו לתכנת תוכנית דרך מסך המגע איזה דוד אתה מעדיף לחמם הראשון! הכל נשלט על ידי התצוגה. -ראש חליטה Bezzera – מבטיח יציבות מים חמים עקבית בעת מזיגת הקפה. ראש החליטה וידית החליטה שלך תמיד נשארים חמים, מה שחשוב במיוחד כדי לקבל מנה יפה וקרמית של אספרסו בעלת ארומה עוצמתית. -מילוי מים אוטומטיים לדוד - בנוסף למילוי אוטומטי של הדוד, מטריקס גם יש חותך בטיחות כדי למנוע נזק של המכונה. -מחמם כוסות (פאסיבי) - מסוגל להחזיק עד שש כוסות קפוצ’ינו ולחמם אותם באופן פאסיבי כדי להבטיח שהקפה יישאר חם. -מיכל מים ענקי בגודל של 4 ליטר. נתונים טכניים : -הספק: 1400 W -מתח: 240 V -דוד קפה 0.45 ליטר -דוד שירות 1 ליטר -מיכל מים 4 ליטר אחריות לשנה.

Pro 600 היא מכונת אספרסו מקצועית עם דוד כפול ועם תצוגת PID עם ביצועים יוצאי דופן המשלבת משוב שסיפקנו למכונות קפה – Pro 700 ל- Pro 600 יש את אותו לחץ קיטור מדהים הודות לעדכון ה- PID ולשסתום הבטיחות המעודכנים. כמו כן, ל Pro 600 יש משאבת רטט ומאגר מים גדול של 2.8 ליטר. דוד כפול, שני הדודים מבודדים ועשויים נירוסטה, נשלטים באופן עצמאי להגדרה על ידי בקר PID. -דוד המים החמים עם קיבולת של 0.75 ליטר בעוד לדוד קיטור יש קיבולת 1 ליטר. עצמאיים, מבודדים, דודי נירוסטה של ה Pro 600 מספקים טמפרטורות יציבות לאורך הדרך ומאפשרים לך לחלוט קפה ולהשתמש בקיטור בו זמנית. -בקר PID בקרת טמפרטורת דוד המים עבור הקפה המושלם ביותר. התצוגה משולבת גם טיימר של זמן מזיגת האספרסו לשליטה בזוט מושלם. -בקרת טמפרטורה דיגיטלית – בלולאה סגורה, בקרת טמפרטורה היא אמצעי פשוט מאוד ואמין של שמירה על טמפרטורת הדוד. -ראש חליטה E61 מחומם כל הזמן עם מים ממערכת thermosyphon ליציבות הטמפרטורה. זה גם תכונת מראש עם בוכנה טרום חליטה בגליל אינפוזיה לסייע בתהליך חליטת הקפה. -בנייה בעבודת יד – High-End Construction גימור נירוסטה איכותי עם אלמנט צבע בצד יחד עם עיצוב מיוחד של ברז מים החמים וברז האדים מוסיפים ל Pro 600 מראה ראוותני במיוחד. אחריות לשנה.